woensdag 10 oktober 2007

Auto's en Internet: enorme mogelijkheden


Vandaag kwam het jaarlijkse autorapport van CapGemini, Cars Online 07/08 beschikbaar. Het verstrekt enorm mijn idee dat Zomoto een grote kans maakt om de branche als geheel en de consument in het bijzonder van dienst te kunnen zijn. De behoefte van consumenten naar meer informatie en een transparantere markt is de kern van ons nieuwe concept. Daarnaast kan Zomoto de branche helpen om efficiƫnter te werken.
Een van de opmerkelijke conclusies van het rapport: "Een op de vijf consumenten denkt een auto te kopen via internet als dit mogelijk zou zijn. In 2001 was dit nog maar 2%: een vertienvoudiging in deze periode!"
Nick Gill, een van de onderzoekers “Hoewel we moeilijk kunnen voorspellen hoe het online kanaal zich precies zal ontwikkelen, hebben we hier duidelijk te maken met een nog onaangeboorde bron (...)"
Ik denk dat we exact op het juiste moment kunnen zijn met onze dienstverlening.

Marque

Geen opmerkingen: