![](https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEh-SZGXWlxc_kQG5gwK9e0J9C68pBtnHsc38UlrJc8epRzmZYc8dcmMjv2bZx6jh-Vf0jNDyN44gQZa5tGeZYTzIOB_oQojP6f0biI0MjYyj4zXqHKqXw_r-Ic_B1sTw8bxV3pGorlcQos/s400/animatieblog.png)
Ons voorgevoel wordt vandaag onderstreept door de bevindingen van Justien Marseille. Deze trendanalist en directrice van onderzoeksbureau The Future Institute verwacht namelijk dat er rond 2012 zo'n 7 tot 15 procent van de particuliere auto's via internet verkocht zal worden. Als voornaamste reden noemt zij het groeiende vertrouwen van de consument in het online zakendoen.
Het grootste aantal online verkopen zal echter volgens haar in de zakelijke markt worden gerealiseerd. Hier verwacht Marseille een groei van 15 tot 30 procent tov van nu. Deze groei is voornamelijk te verklaren vanwege de tijdwinst, het gemak en de mogelijkheid om tegen zo scherp mogelijk tarieven een auto te kopen.
Jeroen
Geen opmerkingen:
Een reactie posten