dinsdag 18 december 2007

Zomoto op de radio



We zijn natuurlijk behoorlijke nieuwkomers in de autowereld. Maar de eerste contacten zijn er al.
Gisteravond ben ik op bezoek geweest bij de Nationale Autoshow van BNR. Het is een soort Nederlands versie van Topgear maar dan op de radio.
Ik was te gast bij de heren Carlo Brantsen, Bas van Werven en Meinder Schut om iets meer te vertellen over Zomoto.
En ik kan zeggen dat het voor, tijdens en na de uitzending zeer leuk was....totdat...de heren erachter kwamen dat niet die Porsche Cayenne op de parkeerplaats van mij was, maar de Toyota Prius ernaast. En vanaf dat moment daalde mijn aanzien van powergirl tot naaimachine bestuurder. Tja, voor deze autoboys geldt waarschijnlijk dat de liefde van de man door de auto gaat.
Maar, ik ben benieuwd welke van de drie heren het eerst overgaat op een hybride auto. Ik kies voor Carlo...


Marijn

uitzending bnr

1 opmerking:

DD zei

Tot een maand geleden vond ik Zomoto prachtig, maar toen ging er iets mis. Telkens als ik naar mijn zoekopdracht doorklikte en klik krijg ik maar een 1/3 pagina. Dat gebeurde in Firefox en SeaMonkey en ook in Explorer.
Er moet dus wel haast iets mis zijn met de instellingen. Kunnen jullie daar oiets aan doen of zijn dit Beta problemen?

Groet,
Daan